sjuttonde januari

2011-01-17 11:49:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är det bara tolv dagar kvar till min nittonårsdag! Inte för jag egentligen räknar ner, ser inget speciellt alls med att fylla nitton, men jag ser fram emot att träffa mina vänner och min släkt..och givetvis att få presenter! Det är ju det bästa av allt ju! Jag önskar mig massor av saker, men säkerligen inget roligt för er att höra då man som ensamboende nittonåring bara önskar sig en massa tråkiga saker till hemmet, som jag egentligen inte alls tycker är tråkigt! Faktiskt.
Anyway, nog om det. Idag har jag slödag! Men ska i alla fall åka och hämta en sak jag tappat på flügger färg, sen ska jag kolla om det finns tvättid och hoppas att det finns en idag redan! Sen måste jag försöka söka lite fler jobb, helgjobb dådå, eftersom jag ska börja skolan igen. Yes, ni hörde helt rätt, jag ska läsa upp mina sista ämnen på komvux, fast gymnasienivå så att jag kan få en högskolebehörighet utan att hamna i en lägre kvot när jag söker! Tyckte jag kändes perfekt, då de nästa termin tar bort den möjligheten. Jag hade med andra ord lite tur som bara kände att jag ville ta tag i skolan igen! Perfect!
Så nu kommer jag (förhoppningsvis) gå i skolan på halvtid, jobba på halvtid, ha hand om min häst och dessutom försöka hitta ett helgjobb! Tror ni att jag kommer ha fullt upp typ, ett par år framöver? Det tror jag!


Klara, färdiga, gå! Pust


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback