slödag

2011-01-01 23:28:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har suttit framför den här jäkla datorn hela dagen! Så för ombytes skull så tänkte jag se på tv! Ha-ha. Film med pappa! Hihi
Ingenting speciellt har alltså hänt under dagen, som jag pratade om innan att jag ville att det skulle. Tråkigt, men egentligen, vad skulle vara annorlunda från igår bara för det är början av ett nytt år? Kanske överskattat. Man lever ju ändå på som vanligt, det rullar på, göra sina vanliga rutiner. Och de som går in för sina löften bryter dem ändå förr eller senare. Ja jag vet att jag låter negativ, men den här dagen och gårdagen har påverkat mig till att vara negativ. Såå, skitbra start på det nya året, yäääs. 
Nu ska jag som sagt se film, sen sova! Nighty nighty! 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback