tolv : femtionio

2011-01-08 13:07:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


är klockan när jag börjar skriva nu! Jag gick upp för ca. en timme sedan och har haft lite morgonprat med Fia.
Idag står det städning på schemat, jag ska verkligen storstäda. Det ska plinga så där som på film om mitt hem, så mycket ska det skina när jag tittar på det. Det ska vara "tipptopp" som min låtsaspappa alltid sa när vi skulle städa våra rum när vi var små.
Imorgon får jag min efterlängtade tv-bänk! Ska bli skönt att komma iordning lite i vardagsrummet efter det. Har flera kartonger samt ett par hyllor som jag inte vill pyssla med förrän alla möbler är på plats. Tyvärr tar det ju ett tag att få ihop så mycket saker till en tvåa. Speciellt jag, som vill ha allt i en speciell stil och måste hitta det perfekta innan jag kan köpa det! Nu har jag bott så länge i den här lägenheten med, att jag vet precis hur jag vill ha det! Men längtar verkligen tills jag kan placera sista prydnadskudden i soffan och tänka "jäklar så bra det blev!"





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback