tyra ♥

2011-01-02 11:17:41 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Usch, satt på facebook och hittade bilder på tyra från den nya ägaren. Brast ihop totalt. Så jag saknar min plutt. Även den nya ägaren skriver att hon är så speciell. Det ÄR en så fruktansvärt speciell hund. Helt obeskrivlig. Helvete helvete helvete vad jag saknar min prinsessa. Jag skulle kunna svära tills jag dör för att jag inte kunde ha henne kvar. Hon var mitt lilla allt och nu sitter jag här och stortjuter. :(

Såhär var några rader ifrån bilderna som hon beskrivit henne:

"Tyra - the one and only"

Här är en lång text och en till som kommenterat:

jäklar så söt

Jag veeeeeeeeeet!!!! Därtill lär hon sig allt på 3 försök max....därtill skäller hon knappt nåt...och OM hon öppnar lilla nosen kommer det ett par små korta skall...and that's it! Man behöver bara "be" henne vara tyst eller sitta eller vad man vill....aldrig skärpa rösten...lugn, stabil, goooooo till tusen....drar inte i koppel...håller sig nära utan koppel å kommer på mindre än 1 sekund på inkallning...oavsett vad som händer omkring henne!!! Hon är en drömhund!!!

(tårarna verkligen bara rinner. usch :( )

TYRA - To die for!!!!!!!!!!

Liten tjej med stort hjärta!!!


MITT ÄLSKADE LILLA HJÄRTA, VAD JAG SAKNAR DIG :'(













Kommentarer

Hej Louice!

Jag kikade runt här lite på din blogg, hoppas det är okej? Och så såg jag detta inlägg - kunde inte din pappa ha kvar Tyra? :( Usch vad tråkigt, jag är så ledsen.. Sålde de henne vidare? Skulle du kunna ge mig namnet på den nya ägaren? Vi vill gärna veta vart våra valpar hamnar, nämligen. Kram på dig! /Sanna M

2011-01-11 09:57:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback