wiierdoo

2011-01-06 12:27:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej Hallå Bloggen.

Igår var det dåligt med uppdatering. Vaknade 12.30, så himla skönt att sova ut för en gångs skull! Klockan 14 började jag jobba, när jag väl var hemma behövde jag städa och sen vila lite. Sen sitter jag och slipar på en ny bloggdesign och det tar sin lilla tid! Så det känns som jag sitter vid bloggen hela tiden, bara det att jag inte uppdaterar!

Inatt pratade jag med Mr. Broström ända till klockan 3! Helt slut efter att ha skrattat som en tok. Inte bra att sitta uppe så länge för mig. Vaknade 07.30 imorse och hade ren panik, trodde att jag hade försovit mig till jobbet (eftermiddagspasset), snurrade i huvudet om vad jag skulle säga till maria, att jag hade somnat och verkligen inte vaknat? sprang runt i mitt rum som en tossig höna och letade efter kläder jag skulle ta på mig när det plötsligt bara gick upp för mig att klockan var 07.30 på morgonen och inte på kvällen och jag kunde sova en timme till! Haha, så himla konstig man kan vara ibland! Lite läskigt också..Louice behöver mer sömn än bara 6 timmar, det är ju tydligt det ialla fall!


Bara för den här bilden blev så himla fulsöt. Haha. Han rörde sig precis när jag tröck av på kameraknappen.

Nu ska vi äta lunch, godmiddag!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback