det tar kål på mig

2011-03-09 08:12:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


igen.
Två jobb, farandes fram och tillbaka. Skrikande barn. Glada barn. Omvälvande. Skolan. Inlämningsuppgifter, prov, artiklar, distanskurser. Sitta hemma och plugga. Självdisiplin. Ork. Ingen ork. Stallet. Ta hand om hästen, rida, mocka, fodra, ta åtaganden, städjour, insläpp, utsläpp, byten, kvällsfodringar, morgonfodringar, träffa medryttare hit och dit. Planera. Inte glömma kompisar. Ringa kompisar. Umgås med kompisar. Ta en fika på stan. Handla presenter. Gå på kalas. För att inte glömma familjen. Inte glömma Kim. Vara med Kim, planera in att åka till Kim. Planera in att Kim ska åka till mig. Saknad efter Kim. Se över så att ekonomin håller. Betala räkningar. Inte glömma någon räkning. Ta hand om hemmet. Städa. Laga mat. Bädda sängen. Diska. Skura golvet. Handla. Mig själv? Duscha. Borsta tänderna. Fila naglarna. Hårinpackning. Måla naglarna. Smörja händer. Ta hand om ansiktet. Träna? Ut och gå. Boka in pass. Åka till gymmet. Äta bra mat. Tänka på maten. Inte äta godis. Inte gå upp i vikt. SOVA? Vakna upp mitt i natten. Ont i magen. Inte somna om. Drömma mardrömmar. Panik. Ångest. Oro. Spela musik? Helst.
J a g  o r k a r  i n t e  m e r.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback