kimvecka

2011-03-05 17:24:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


L o v e l y.

För tillfället sitter jag ensam i kims och hans fasters lägenhet här mitt i storstaden. Han hade bokat in att se på hockey med en kompis ikväll och eftersom det blev att jag åkte upp impuls med honom samma dag han skulle åka från mig så fanns inga biljetter kvar. Så här sitter jag. Men, då får jag i alla fall lite plugg gjort...
Imorgon ska jag åka hem igen, usch usch, kommer bli hemskt jobbigt efter att ha varit tillsammans så många dagar i rad. :(
Idag gick vi ner till djurgården ifrån stan och gick en promenad på 2 timmar, underbart skönt väder och hur mysigt som helst att bara gå, se stockholm och prata om allt och ingenting! Superfint är det verkligen här!
Lite bilder från veckan:
<3
Kims huvud, min hand
På bussen upp <3 osminkat o fint!
myskväll!!
imorse
helt plötsligt kom en häst från ingenstans, mitt i stan
djurgården!
Nu ska jag plugga! Hoppas ni har en fin helg!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback