mysdag

2011-03-10 08:06:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag kände jag helt enkelt bara för mjukiskläder när jag gick upp, även om jag ska till jobbet. Men jag har ju faktiskt inte ett sådant jobb där man måste gå i fina fina kläder varje dag! Ska T och jag tillexempel vara ute och leka en halv dag så är det ju faktiskt ganska dumt att gå i högklackat och en dyr jacka! Ja nej idag blir det tvärtomdag.
Har precis ätit frukost nu, jag är snart klar med uppgiften och jag börjar jobba om en timme!
Sätter man sig bara med skolarbetet så går det faktiskt ganska fort ändå. Jag skrev 3 sidor på 2 timmar igår, och det är rätt bra för ett så tungt ämne som psykologi. Mina lärare är superbäst. Jag frågade om jag kunde få lite mer tid på mig, bara till idag, han svarade:
"Givetvis, ber man om mer tid så får man det! Kvaite i fokus!" där har vi i alla fall lärare som är tillmötesgående och förstående för livssituation! ME LIKE.
Nu måste jag sätta fart! Ha en fin dag allihop!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback