bad update

2011-02-02 14:39:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja jag vet att uppdateringen har sugit big **** de senaste dagarna, men jag har verkligen haft mycket att göra och inte haft tid att blogg överhuvudtaget.
Men idag måste jag säga att det är en riktigt bra dag! Vaknade skapligt tidigt och tog det lugnt, duschade och klädde sedan på mig för att gå en promenad med Glimma. Så underbart härligt väder det är ute idag! Det är sol, varmt/milt och det luktar vår! Snön håller på att smälta bort och åh, det är så härligt! Jag hoppas verkligen att det fortsätter såhär nu och att våren är påväg! Är så himla trött på snön. Samtidigt tänker man att; meh! det är ju bara februari, klart de kommer komma mer kyla och snö. Men så om man tänker en gång till så kom ju vintern redan i oktober, när den vanligtvis brukar komma i slutet av november/början av december..så kanske kanske har årstiderna förflyttats lite. Bra eller dåligt? Jag vet inte riktigt vad jag tycker men jag tycker om att det varit massa snö på julafton de senaste två åren.
Blir det dessutom vår redan i februari/mars nu så känns de som att de kommer va vår och sommar mycket längre och det tackar vi ju verkligen inte nej till. Njaae, idag mår vi bra!

Vill även skriva ett litet grattis till Kim som fyller hela 22 år idag. Så grattis finaste du! :)





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback