jönnet

2011-04-22 11:53:29 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, tillbaka i jönnet igen! Lite skönt att komma "hem" igen efter att ha varit borta från sina ägodelar, impulsivt sovit på hotell utan några saker med sig, vara i en okänd stad hela dagarna samt sitta i en bil på en parkering ett par timmar på två dagar har varit lite sådär. Men det är ju ett minne det med! Som min mor säger "vad gör man inte för sin käraste?!"

Imorse gjorde jag frukost till mitt löv och så satte vi oss på ballen i solen och myste med macka och kaffe! Alltid lika mysigt. Nu ska vi göra oss iordning för att åka till Dumme Mosse, ännu ett naturreservat :) roligt att se lite nytt och vara ute i naturen en dag som denna! Och speciellt med någon man tycker om, hihi.
Nu ska jag göra mig iordning! Bilder kommer senare, efter att vi har varit där!
Ha en superduperbra dag, för det ska jag ha!! Puss och kram och kram och puss!

Kommentarer

SV: Hej på dig! Såg din fina kommentar och svarade på bloggen, men var tvungen att skriva till dig personligen också och tacka. Blev verkligen jätte glad och rörd därpå. Det kommer jag leva på ett tag. Blir så extra glad för jag själv känner mig så himla ful, nu under graviditeten. Hoppas du och familjen får en trevlig valborg. :) Kramar!

2011-04-30 18:53:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback