sitter här och tänker

2011-05-26 11:51:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Ja, mina tankar på att stockholm lockar, men svindlar också något otroligt. Det är mycket tankar kring det just nu. Jag vill väldigt gärna bara vidga mina vyer och breda ut mina vingar och bara flyga, liksom satsa. Men en så stor stad som stockholm skrämmer mig lite eftersom jag kommer ifrån lilla bonnhålan Söderköping.
Men jag vill inte bo i denna relativt lilla stad Linköping i resten av livet heller. Det är en stad jag kan tänka mig att komma tillbaka till eftersom jag kan den nästantill utan och innan nu och jag trivs här så oroligt bra efter mina 3 år här, exakt den 1 juni faktiskt, så flyttade jag in i min första lägenhet här!
Ja och jag tog ju faktiskt det steget, jag flyttade ända ifrån lilla hålan till "stora" staden Linköping där jag faktiskt inte kände någon mer än min moster. Alla kontakter, alla lägenheter jag haft, alla jobb osv. har jag fixat helt på egen hand, därför betvivlar jag att jag inte skulle klara av stockholm.
Det är nästan som att vänja sig succesivt vid större städer, hehe. Så kan man ju tänka!
Iiiii alla fall, denna morgon har jag varit ute med Torkel en hel del och vi åkte även en sväng med bilen och fixade med lite saker. I eftermiddag tänkte jag att vi kanske åker ut till stallet :) Det bli mysigt!

trollungen, så söt :)

ungen med världens finaste ögon! :)
haha han ser så busig ut på denna bild!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback