ljuva morgon

2011-04-19 09:24:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade upp bredvid mitt lööööve, som kom till mig igår eftermiddag!! Han skulle göra något jobb i söderköping, konstigt nog, men när vi kom dit hade de inte fått någon leverans och dessutom visste de inte ens att han skulle komma och göra jobb där! Snacka om dålig information! Jaaja. Han kom i alla fall ner till mig och det är ju inte direkt så att jag sitter och tjuter direkt! Jag blidde sååå himla glad!
Så i stället för att han skulle jobba, åkte vi till Hilda och hälsade på henne en stund, lämnade Aska hos bror ett par dagar och åkte hem till mamma och grillade! Såååå himla mysigt och vilken perfekt kväll! Första riktigt varma kvällen och absolut första bästa säsongsgrillningen! Mycket gott var det!
Nu sitter jag på jobbet. Har en goding till bebis bredvid mig som snart ska sova. Torkel är och tar allergiprover så då får jag ta hand om lillkillen :) minst lika mysigt!
Efter jobbet ska jag åka hem och paaacka! Sen åker vi till Jönköping en hel vecka!
haha sötnos. en av de första bilderna jag tog på mitt lööv :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback