klockan nollniofyrtiofyra

2011-05-24 09:52:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Som precis slog om till fyrtiofem när jag förflyttade mig neråt till inlägget. Ja det är vad klockan är just nu och jag sitter och försöker få tag på intagningsenheten. Har pratat med de i stockholm, men de sa att jag tydligen skulle vända mig till min kommun och söka därigenom. Jaja, då får jag väl göra det då. Väntar nu dock på att klockan ska slå 10.00 så jag kan ringa till linköping, de öppnar nämligen inte telefonen förrän då.
Sitter nu på jobbet och känner mig lite stressad. Torkel och jag ska hinna åka och handla också, men jag känner att jag behöver verkligen få ordning på allt det här idag, så jag har inte så mycket val än att åka senare. Ju längre tiden går, desto lägre bli chansen till att komma in någonstans.
Har precis druckit upp mitt kaffe här, ska nog ta en kopp till, det var smarrigt! Sen hitta något som kan fördriva tiden lite (därför inlägget blir långt och med onödig information). Hähähä. Ajäkens lökens, sa frökens, ha en trevlig förmiddag!!
jag och torkel i vintras :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback