seg morgon

2011-05-23 10:52:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Ja, denna morgonen har verkligen varit riktigt seg! Igår var ju en ganska jobbig dag, som jag beskrev med en massa tårar. Så när jag gick o la mig var jag jättesvullen och röd kring ögonen.
När jag vaknade imorse var jag fortfarande jättesvullen och det sved som sjutton. Ville verkligen bara fortsätta sova, men icke. Jobb idag! Så efter att min ässkling hade ringt och väckt mig så steg jag upp, åt frukost, klädde mig och åkte till jobbet. Försöker se framåt och ljust på denna dag.
Ju mer man gör om dagarna, desto fortare går det ju faktiskt, vilket göra att det går fortare till den dagen Kim kommer igen!
Torkel och jag ska ut och gå en långpromenad sen idag tänkte jag. Kanske åker vi även iväg till någon lekpark! Vi får se var det bär av. Känns inte som någon jätteidé att åka någonvart nu, när vi snart ska göra lunch och sedan sova middag. Ja, även jag ska nog sova lite middag idag tror jag. Eller så ska jag ta tag i att ringa skolorna uppe i sthlm.

såhär vaken och risig är jag i det! känns sådär...

Hoppas ni har en bättre dag! Puss och Kram!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback