tisdagmorgon

2011-05-17 08:54:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon alla pigga!
Idag gick jag upp halv 7, nu sitter jag på jobbet och är så galet trött, mina ögon går typ i kors. Ändå har jag sovit ganska många timmar i natt!
Jag har bestämt mig för att jag och Torkel ska åka in till stan och gå en långpromenad runt stångån, så vi piggnar till lite, det ska bli skönt! På så sätt är det här jobbet faktiskt väldigt bra. Att det är så "fritt", sådant som jag gör hemma, gör jag även här, fast med torkel i kroken :) och det är baaara mysigt!
Efter det åker vi nog till pollarna i stallet en sväng och myser lite, det brukar han tycka om!
Ha en bra dag ni andra idag, trots mulet och tråkigt väder!
lovis och torkel :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback