barnvakt och lite söderköping

2011-05-22 20:03:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår fick jag och min käraste uppdraget att vara barnvakt ett dygn åt tre 7-åringar, samt en 4-åring. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om kvällen men Kim var mer pedagogisk än mig det här dygnet. Han är faktiskt riktigt bra med barn! Min gentle! Hamburgare, en massa godis, en massa spyor från ett av barnen som ätit alleles för mycket och skrikande ungar, ja, det klarade Kim bättre än mig. Jag höll mig mest i bakgrunden med min mensvärk och korta stubin för att inte bryta ut. Efter lite mer upptorkande av spyor och avlämnat barn så pustade Kim och jag ut, satte oss i bilen och åkte till Söderköping. Där tvättade vi min bil och faktiskt, när vi satte oss i den trodde vi inte att det var densamma. Den har blivit lite igengrodd efter vintern som hästbil! Nu till sommaren blir det att byta bil och uppdatera sig lite. Sedan gick vi upp till kanalen, för att käka massa goood mat på Göta Källare! Hur mysigt som helst, bara äskling och jag. Oså gick vi givetvis bort till smultronstället, köpte en glass och satte oss på bryggan och pratade och planerade sommaren. Den kommer bli den bästa ihop med den bästa! Nu satte han sig precis på bussen hem till sthlm igen, även fast han kallar sthlm för "tillbaka till sthlm" och det här sitt hem.. kändes förjävligt. Jag vet inte hur många liter tårar som runnit ur min kropp, men nu är jag helt utmattad och jag känner att det kommer bli tungt att andas och vara utan honom en hel vecka nu. Usch, det är det absolut värsta jag vet! Tänkte nu sätta mig och koppla av till en dålig film, för att sedan lägga mig tidigt och sova så tiden går fort till nästa söndag! Kram till alla er!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback