kära lilla torkel

2011-05-01 21:42:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu tänkte jag uppdatera lite igen. Egentligen har det hänt massor under veckan som jag skulle kunnat skriva om men jag har inte riktigt kommit in i bloggandet igen, så vi kör succesivt här med inlägg, sakta men säkert!
Tänkte bara lägga upp lite mysiga bilder från i fredags när jag var på jobbet. Torkel var med mig i stallet och tog hand om Peppar. Jag blev så himla glad när vi skulle gå ut i hagen och hämta honom och jag sa till Torkel: "Kom nu gubben, så går vi ut och hämtar Peppar i hagen" och Torkel säger: "Beppa"
Såååå himla lycklig i själen blir jag för varje nytt ord han försöker sig på, själv. Utan att vi ska behöva säga: "Kan du säga Peppar, Torkel?!?!?!?!" Ja, som sagt, jätteglad blev jag! Superhärligt att kunna få följa hans utveckling!!
Han fick sitta lite på gammelgubben också och jag passade på att ta kort! Peppson är så snäll så snäll mot de små liven och Torkel, den orädde ungen tyckte det var superkul att skritta lite på honom! :')
sötnosen! :) <3
När vi kom hem sen drog han på sig hela mammas skidutrustningen (upptill iaf) och ställde sig och diskade lite, haha:

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback