jag saknar min äskling

2011-05-25 23:55:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



så himla mycket så det gör ont inuti mig. Mamma säger att jag ska tänka det som att vi bor ihop och att han bara är iväg på jobb. Och det är ju faktiskt nästan så det är. Han är hos mig när han inte jobbar, han åker tillbaka till sthlm när han ska jobba. Konstigt nog blir det ändå lite lättare att fungera då. För, vet man att han bara åker till sthlm för att åka till sthlm utan att göra något speciellt där så skulle det faktiskt kännas konstigt, förutom om han kanske vill ha lite andrum eller så och det är ju helt förståeligt för det behöver ju jag och många med mig också ibland!
I alla fall, han kommer på måndag igen antagligen, så det är bara att stå ut, även om hjärtat värker lite grann. Som Kim säger att; vi blir bara starkare av att vara ifrån varann lite ibland och det är ju helt sant faktiskt.
Det är ändå skönt att hitta på saker på dagarna så att de går lite fortare, därför har jag idag spenderat min förmiddag med min kära vän Julie, det var på tiden! Senare under dagen har jag varit barnvakt åt min kära lilla kusin, Maddi och det är alltid lika trevligt. Vi lekte idol och talang och fick oss en massa härliga skratt :)


Haha, jag har aldrig sett en människa älska ett marsvin så mycket som hon älskar sina! ;p
Barmey kröp in och myste i tröjan!
jag dårå
maddi <3 :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback