en bra dag idag

2011-05-02 10:39:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jaaa. Idag vaknade jag upp, utvilad och utan mardrömmar, för en gångs skull! Vilket bara det gjorde att jag inte vaknade upp med magont och oroad.
Gjorde mig iordning och åkte till jobbet och har blivit bemött av en glad Torkel! Superhärligt! Vi har busat hela morgonen och nu sitter han och leker med lego och tågbana i lugn och ro! Då passar jag på att skriva lite här!
Idag ska T och jag nog inte göra något speciellt, vad jag vet, ut i det fina vädret i alla fall! Kanske åka och ta en fika på stan? Sådant som märks!
Efter att jag slutat ska jag ka direkt till fjärrbussterminalen och hämta Kimkimkimkim!! Jaaa. Han kommer till mig idag och jag är suuuuperglad. Har längtat som en tok efter honom, trots att jag bara varit ifrån honom en vecka idag. Tillräckligt länge kan jag dock känna! :)
kolla vad mitt hjärtgull har ritat med tegelsten på min balkong :) blidde så himla glad när jag såg det <3

Kommentarer

Sv: Tack så jättemycket!

Jag ska slänga upp en hel del bilder bara mitt nya minneskort till kameran kommer. Har en del bilder på lager från lägenheten nämligen hehe.

Ha det fint!

2011-05-02 16:44:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback