den sextonde maj

2011-05-16 19:41:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag firar jag och min kära pojkvän 3 månader, har träffats i 4 :) Tiden går så himla fort, fast samtidigt inte!
Åkte ifrån honom i morse och ville inte släppa honom, trots att bussen skulle gå. Det jobbigaste av allt är just den scenen, den som jag fasar inför redan innan vi kommit till varandra. Hej då-scenen. Något av det mest upprivande känslomässigaste jag varit med om. Satt på bussen och fällde några tårar, samt skrev detta fina smset till honom:
Det bästa som finns är att få ligga bredvid dig på kvällen,
säga godnatt och få somna med dina trygga armar om mig och din varma kropp nära mig.
Det bästa som finns är att få vakna upp på morgonen och det första man får se är
världens finaste kille bredvid mig. Den bästa som finns är du.
Jag mår bra av att få vara nära dig, vad vi än gör, var vi än är.
Jag älskar känslan av att få sakna dig, för jag blir den lyckligaste tjejen i världen
när jag får se dig igen. Men jag hatar att åka ifrån dig, för utan dig känner jag mig inte hel.
Jag är världens lyckligaste som får ha dig som min och jag uppskattar varje dag. För för mig
är det fortfarande oförståeligt att det är så.
Jag älskar att få vara din, tack för det. Jag älskar att du är min och jag älskar dig!


hjärtat <3



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback