godmorgon

2010-03-03 08:36:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


 

Hej hallå och godmorgon på er!

Jag och Cornelia har precis gjort oss klara för skola och dagis. Ja, Cornelia är mitt barneflickebarn eller hur man nu ska säga. Jag är barnflicka åt henne i vilket fall. Jag tar hand om henne vissa nätter i veckorna.
Får känna på hur det är att vara mamma kan man ju säga. Men det kan ju vara positivt inför framtiden! Eller så..
I vilket fall som helst är det väldigt bra för min utbildning, båda de jobb jag har nu.

Hoppas ni får en underbar dag. Solen skiner och himlen är blå, åh vad de e skönt att leva då .. lalala! Barnvisesånger, haha. Jag är på bra humör idag också, precis som igår. Älskar det här vädret .. härliga vårkänslor får man! Plus att det var mysigt och skönt att ha någon hemma hos sig på morgonen, äta frukost med. Så dagen kunde inte ha börjat bättre. Puss på er!





Kommentarer
ebba

SNYGGING DÄR

2010-03-03 19:20:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback